SMART WAY padės puoselėti Lietuvos moterų krepšinį
„Matydami, kiek daug laiko, ambicijų, asmeninio ir komandinio darbo įdeda Lietuvos moterų krepšinio bendruomenė, norime prisidėti prie jos puoselėjimo ir padėti sportininkėms siekti pačių aukščiausių rezultatų“, – sako Arvydas Klovas, UAB „Osteca“ įmonių grupės, valdančios inovatyvių maisto papildų prekės ženklą „SMART WAY“, vadovas. Rudenį prekės ženklas pasitinka su naujienomis – tapo „Moterų Lietuvos krepšinio lygos“ generaliniu rėmėju, o lyga nuo šiol vadinsis „SMART WAY Moterų Lietuvos krepšinio lyga“.
Pasaulyje vis daugiau dėmesio susilaukiant moterų sportui – stiprėjant moterų krepšinio lygoms, populiarėjant pasaulio ir Europos čempionatams, ši banga po truputį atsirita ir į Lietuvą. Augant talentingai sportininkių kartai, svarbu užtikrinti finansavimą, padėsiantį sukurti tinkamas sąlygas tobulėjimui.
„Moterų sportas pamažu kyla, o moterys darosi vis aktyvesnės, techniškesnės, atletiškesnės. Turime daug talentingų jaunų krepšininkų, už kurias norisi sirgti: užsienyje jau sėkmingai rungtyniaujančią Justę Jocytę, Dalią Donskichytę, Sintiją Aukštikalnytę bei kitas. Pasikalbėję su „Moterų Lietuvos krepšinio lygos“ vadovu išgirdome, jog trūksta finansavimo, kuris padėtų dar labiau kelti bendrą meistriškumo lygį, o kartu ir susidomėjimą moterų krepšiniu. Todėl nuo rudens prekės ženklas „SMART WAY“ tampa generaliniu lygos rėmėju. Tikime, kad suvieniję jėgas, apjungę lygos žinias su mūsų prekės ženklo veržlumu galime sukurti terpę jaunoms sportininkėms išreikšti save bei suteikti joms tramplyną į pasaulį“, – sako A. Klovas.
Pasak jo, moterų sportas nesulaukia pakankamo visuomenės susidomėjimo:
„Moterys – veržlios, stiprios, techniškos atletės. Tai įrodė ir ką tik praūžęs Pasaulio moterų futbolo čempionatas, padovanojęs įspūdingų kovų ir pademonstravęs gražų, technišką komandinį žaidimą. Tad bendradarbiaudami su „Moterų Lietuvos krepšinio lygos“ aktyviai sieksime pakelti moterų krepšinio, ir bendrai moterų sporto, įvaizdį visuomenės akyse, suburti didesnį sirgalių palaikymą. O kai jie pamatys, kokią puikią techniką demonstruoja moterys, tada moterų sportas taps lygiavertis ar net geresnis.“
Sieks apjungti visą Lietuvą
„SMART WAY“ ir „Moterų Lietuvos krepšinio lyga“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį pagal formulę 3+3. Paklaustas, kokius dar bendradarbiavimo tikslus per numatytą laikotarpį išsikėlė, A. Klovas sako norintis apjungti ne tik lygos partnerius ir joje rungtyniaujančius klubus, bet visą Lietuvą.
„Krepšinis populiarus ne tik sostinėje ar uostamiestyje – vis daugiau šios sporto šakos entuziasčių randasi ir kituose šalies miestuose. Tai įrodo ir šiemet prie lygos prisijungsianti nauja Panevėžio komanda „Panevėžio KK“. Todėl aktyviai kviesime kiekvieno rajono verslininkus ieškoti talentų savo mieste ir paremti komandas, kuriose jie žaidžia. Tikiu, kad atsiras žmonių, kurie nesieks asmeninės naudos ir nuoširdžiai sirgs už stiprias žaidėjas bei jų komandas“, – sako A. Klovas.
Naujojo „SMART WAY Moterų Lietuvos krepšinio lygos“ kovos startuoja jau rugsėjo 25 d.
Papildai, prisiderinantys prie gyvenimo būdo
„SMART WAY“ – naujos kartos maisto papildų linija, kurią sudaro purškiami vitaminai, liposominiai vitaminai bei vitaminai guminukai. Visi šie produktai pasižymi savo sumania technologija, juos vartoti patogu, greita ir efektyvu.
A. Klovas atkreipia dėmesį, kad ši linija skirta aktyviems, naujovėmis besidomintiems žmonėms, kurie stengiasi palaikyti sveiką gyvenimo būdą. Tiesa, jiems dėl įtemptos rutinos ne visada pavyksta suvartoti reikiamą mineralų ir vitaminų kiekį, todėl „SMART WAY“ maisto papildai ateina į pagalbą.
„Purškiami vitaminai puikiai tinka nuolat bėgantiems, pamirštantiems išgerti papildus žmonėms. Jie išsiskiria tuo, jog yra vartojami atliekant vos keletą papurškimų į burną, kur plačiai išsiraizgęs kraujagyslių tinklas. Šiuos vitaminus galima laikyti ant darbo stalo, prie lovos, sporto krepšyje, o pasipurkšti – bet kur ir bet kada, mat nereikia ieškoti kuo užsigerti.“
Aktyviai sportuojantiems ir siekiantiems maksimalaus efektyvumo labiausiai tiks liposominiai maisto papildai, sako bendrovės vadovas: „Sumani liposomų technologija užtikrina, kad į mikrokapsules patalpinti vitaminai saugiai pasiektų reikiamas organizmo ląsteles ir atiduotų mums maksimalią jėgą. Tai – viena geriausiai įsisavinamų maisto papildų formų. Jie yra skystos konsistencijos, tad puikiai pritaikyti sportuojantiems. Papildus galima tiesiog įsipilti į savo sportinę gertuvę ir gurkšnoti visų treniruočių metu. O jei patogiau – vartoti tiesiai į burną.“
Be to, tarp „SMART WAY“ vitaminų galima rasti ir papildų visai šeimai. Pasak A. Klovo, vitaminai guminukai yra tikriausiai skaniausia papildų forma, o natūralių vaisių skonius vilioja net pačius išrankiausius.
„Tai ypač pasiteisina, kai vitaminų trūksta maistui išrankiems vaikams, kuriems kapsulę pavyksta įsiūlyti tik ilgų derybų keliu. Vienas „SMART WAY“ guminukas turi visą reikalingą maistinių medžiagų dozę, o svarbiausia – yra be pridėtinio cukraus, dirbtinių dažiklių ar saldiklių. Pastebime, jog šie vitaminai greitai tampa žaisminga priemone ugdyti naujus įpročius, o apie juos savo tėvams neretai primena ir patys vaikai.“
Bendrovės vadovas teigia, jog su „SMART WAY“ siekiama Lietuvos rinkai pristatyti tik pačius efektyviausius papildus, kuriuos būtų lengva įtraukti į kasdienę rutiną. O kartu užtikrinti, kad žmogus ne tik gautų, bet ir tinkamai įsisavintų visas organizmui reikalingas medžiagas.
„Pats mėgstu aktyvų gyvenimo būdą, domiuosi naujausiomis papildų tendencijomis. Dažnai vykstu į tarptautines parodas pasižiūrėti, ką kuria pasaulis. Vėliau idėjas parsivežu į Lietuvą, kur kartu su komanda atrenkame geriausius, inovatyvius Europos gamintojų produktus, o jiems atitikus visus kokybės reikalavimus – įsitraukiame po „SMART WAY“ prekiniu ženklu. Šiuo metu dirbame su Olandijos, Estijos ir Lietuvos gamintojais, deramės su skandinavais. Labai džiaugiamės, kad būtent Lietuvos krepšininkių bendruomenė taps šio prekės ženklo ambasadore“, – sako A. Klovas.